15. září 2017

Jak vzniká naše fotogalerie?




Fotky nám posílají ženy "nehtařky".


Rozhodli jsme se představit tyto ženy, která s námi spolupracují a využívají naše produkty 
značky Magic Nails pro nehtovou modeláž.


Dnes to bude Petra Doležalová z Prahy




Ano, Petra pro nás fotí nehty, které vznikají ve spolupráci její šikovnosti a našich materiálů:-).


Fotogalerii najdete na https://www.magicnails.cz/fotogalerie


Petra o sobě napsala:


   Jmenuji se Petra Doležalová, je mi 36 let, narodila jsem se a bydlím v Praze, momentálně na Černém mostě. 

Rekvalifikační kurz na nehtovou modeláž jsem si dělala v listopadu roku 2012. 


   Poté jsem rok zkoušela nehty na kamarádkách než jsem odvážila vzít svojí první zákaznici, která ke mě chodí dodnes :-) 
Nehty tedy dělám už 5 let, stále se ale učím a zdokonaluji, občas zajdu na nějaké nové školení. 
Nejvíce si vážím certifikátu od Lenky Medunové, která mě opravdu naučila dělat krásné nehty.
Nyní pracuji v jednom kadeřnickém salonku na Praze 4 Háje.  


   Jelikož jsem zatím ještě na mateřské, v salonku pracuji jen jednou týdně.
Od září už půjde syn do školky, takže bych ráda byla v práci více dní. 

   Od ledna tohoto roku jsem ještě začala pracovat jako vychovatelka ve ŠD na půl úvazek, je to moje původní zaměstnání, které mám moc ráda (ve školství pracuji už 12 let) a kterého jsem se nechtěla úplně vzdát, takže rozhodnutí bylo nakonec takové, že nastoupím na půl úvazek a budu se moc ještě věnovat nehtům.

   Já sama nosím krátké nehty a používám jen gel lak, většinou ale výrazné barvy a to i v zimě. 
Miluji totiž neonky. 
Gel Laky jsou ideální pokud máte málo času sama na sebe. 
Gel lak si sama sobě udělám hned, ale dlouhé gelové nehty na vlastní ruce mi trvají dlouho.
Jelikož jsme máma dvou kluků (starší půjde do 2.třídy, mladší do školky), určitě víte, že času je bohužel málo.


Petro, moc děkujeme, přejeme hodně štěstí a více času a těšíme se na další spolupráci.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Potřeby pro nehtovou modeláž najdete na Magicnails.cz




Jaké barvy na nehty jsou vaše nejoblíbenější?
Která barva bude nejoblíbenější se brzy dočtetete naší Facebookové stránce.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za Váš příspěvek. Velice si toho ceníme. Jsme tu pro vás -
MagicNails.cz